رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی
نوشته شده توسط : alirezam216

ریستارت شدن گوشی شیائومی

از آن جا که ری استارت شدن یکی از پر رواج ترین اتفاقاتی است که کاربران گوشی های شیائومی با آن مواجه می شوند ما در این مقاله می خواهیم این مسئله ی ریستارت شدن گوشی شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالاتی چون: چگونه مشکل هنگی این دستگاه را از بین ببریم و این که چه دلایلی باعث بروز این اتفاق می شود، پاسخ دهیم. همان گونه که می دانید در چند سال اخیر گوشی های شیائومی در دسته ر طرفدار ترین گوشی های دنیا تبدیل شده است و مسلما به نسبت افزایش فروش، خرابی آن ها هم افزایش می یابد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که این اتفاق ممکن است برای هر گوشی با هر برندی بیوفتد. پس از شما هم از دارندگان گوشی های شیائومی می باشید مطالعه این مقاله برایتان خالی از لطف نیست. 

برای تعمیرات گوشی شیائومی خود می توانید به نمایندگی تعمیرات شیائومی مراجعه کنید. 

راه حل های رفع مشکل هنگ کردن و ریستارت شدن

در بالاتر بیان کرده ایم که اکثریت گوشی های اندرویدی با مشکلات و ایراداتی نظیر هنگ کردن، ریستارت شدن مواجه می شوند که از مهم ترین موردی که منجر به این اتفاق می شود، مربوط به حجم اطلاعات درون دستگاه می باشد چرا که بعضی از اوقات مقدار اطلاعات درون دستگاه با حافظه دستگاه همخوانی ندارد و یا این که حافظه ی دستگاه برای اطلاعات ذخیره شده بر روی آن کافی نیست. پیش از انجام هر کاری برای رفع این مشکل می توانید حافظه دستگاهتان را سبک کنید و تا حد لازم از اطلاعات درون آن بکاهید. اگر بعد از انجام این کار مشکلتان بر طرف نشد مراحل بعدی را امتحان کنید. 

از طریق تنظیمات Developer option مشکل خود را حل کنید.

این مطلب را هم بخوانید:

موارد استفاده از گان جراح

گوشی خود را ری استارت کنید.

حافظه پنهان یا کش دستگاه خود را پاک کنید.

در نهایت دستگاه را بازگشت به کارخانه کنید.

اگر یک دفعه گوشی شیائومی شما هنگ کرد و یا ریستارت شده می توانید مراحل بالا را امتحان کنید. 

تنظیمات DEVELOPER OPTION 

برای قدم اول در منوی تنظیمات وارد بخش animation scale transtition شوید و آن را بر روی آپشن off قرار دهید که با انجام این کار دیگر انیمیشن ها اجرا نمی شوند و فشار وارد شده از روی سی پی یو کمتر می شود. در قدم دوم گزینه animation duration را بر روی آف قرار دهید که با انجام این کار انیمیشن ها، حجمی از دستگاه را اشغال نمی کنند و در بیشتر موارد با انجام این کار مشکل دستگاهتان حل می شود. در کل باید بگوئیم اگر این دو گزینه را بر روی حالت آف قرار دهید، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کرده اند و در این صورت برنامه ها با سرعت بیشتری پردازش می شوند. 

گوشی خود را ری استارت کنید

از بهترین روش هایی که بیش از 70 درصد مشکلات نرم افزاری را بر طرف می کند، که ری استارت شدن و هنگی هم از این دسته مشکلات می باشد. زمانی که با مشکلات این چنینی مواجه شدید می توانید با انجام ری استارت در اکثریت مواقع آن را بر طرف کنید اما اگر با انجام این کار هم مشکلتان بر طرف نشد به یک مرکز معتبر برای انجام تعمیرات مراجعه کنید تا مشکل دستگاهتان توسط تکنسین های متخصص بر طرف شود. 

پاک کردن حافظه پنهان

برای پاک کردن حافظه پنهان خود این مراحل را باید طی کنید:

دستگاه را خاموش کرده و آن را بر روی حالت بازیابی قرار دهید.

از طریق کلید پاور و دکمه های ولوم دستگاه را ریست کنید.

گزینه کش و بله را انتخاب کنید.

اگر بعد از انجام مراحل بالا باز هم مشکل دستگاهتان بر طرف نشد آخرین کار یعنی ریست کردن دستگاه را امتحان کنید.

نحوه ریست فکتوری کردن گوشی شیائومی

دقت کنید که ریست کردن، آخرین راه برای رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی می باشد و بعد از انجام این کار کل حافظه دستگاه شما به یک باره پاک می شود اما برای این که این مسئله یعنی از بین رفتن اطلاعاتتان اتفاق نیوفتد پیش از انجام عمل ریست فکتوری از آن بک آپ بگیرید و بعد اقدام به ریست کردن کنید همچنین برای انجام ریست باید مراحل زیر را طی کنید.

 

تعمیر گوشی شیائومی

 





:: برچسب‌ها: ریست گوشی , نمایندگی شیائومی , تعمیر گوشی , حافظه پنهان گوشی , اندروید گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: